Csoportos órák

Spinning

sPINNING

Erőteljes kardió edzésünkkel maximálisan hozzájárulunk az alakformáláshoz és azt állóképesség növeléséhez.
Időpontok

pILATES

pILATES

A Pilates óráknak számos előnye van: bármely edzettségi fokon és bármely életkorban el lehet kezdeni, könnyen elsajátítható és szórakoztató, remek stresszoldó, az edzettségi szintnek megfelelően alakítható a gyakorlatsor.
Időpontok

K2 Hiking

k2 HIKING

A K2HIKING Indoor Walking Program az alapvető emberi tevékenységből indul ki, a gyaloglásból, mely a legtermészetesebb mozgás, melyet az ember valaha végzett, végez és valószínűleg még sok ezer évig végezni fog.
Időpontok

jÓGA

jóga

A jóga órán végzett jógagyakorlatok a maguk teljességében fejtik ki hatásukat, megteremtik a test, a szellem, a tudat és a lélek egyensúlyát. Az órát nemtől, kortól, gyakorlási szinttől függetlenül ajánljuk mindenki számára. A jóga óra a célja, hogy elvezessen bennünket a legmagasabb tudáshoz és az örökké tartó boldogsághoz.
Időpontok

Kondi Alakformáló

Kondi Alakformáló

Kondi alakformáló óráinkon az aerobik számos vállfaját felfedezhetjük. Az órán számos aerobik eszközt használunk ezzel színesítve és kiegészítve az órát.
Időpontok

Fittbody

Fittbody

Az órán a fő izomcsoportokat megmozgatva dolgozunk, vegyesen kardiót és erősítő gyakorlatokat alkalmazva , különböző eszközök segítségével.
Időpontok

Step Alakformáló

Step Alakformáló

Intenzív zsírégető és alakformáló óra, amelyen a step padot használva, könnyen követhető, egyszerű gyakorlatokat végzünk.
Időpontok

Zsírégető Aerobik

Zsírégető Aerobik

Aerobik típus, amely az egyik '"legzsírgyilkosabb" , táncos lépésekkel gazdagított óratípus.
Időpontok

Step Kondi mix

Step Kondi mix

Az órán könnyen követhető koreográfia elsajátítása és ismétlése mellett,az izmok erőnlétét fejlesztő gyakorlatok végzése történik különböző eszközök segítségével. Mivel túlsúlyban a dinamikus mozgás,ezért nagyon jó zsírbontó hatású.
Időpontok

Zsírégető Alakformáló

Zsírégető Alakformáló

Saját testsúlyos edzés ahol megtanuljuk, hogyan használjuk testünket ellenállásként, hogy erősebbek, izmosabbak legyünk.
Időpontok

Beachbody

Beachbody

Egyedi óratípusunk a Beachbody, ahol saját testsúlyos gyakorlatokkal végzünk erősítő és kardió jellegű feladatokat. Kitűnő lehetőséget nyújt a súlyvesztésre és az alakformálásra.
Időpontok

Zsírégető Step

Zsírégető Step

A step padon könnyen követhető koreográfia ismétlése mellett, egy-egy izomcsoport alapos megdolgoztatása történik különböző eszközök segítségével. Az alakformálás mellett,a zsírégető hatás sem marad el.
Időpontok

Alakformáló

Alakformáló

Az órán a fő izomcsoportokat megmozgatva dolgozunk, vegyesen kardió és erősítő gyakorlatokat alkalmazva, különböző eszközök segítségével.
Időpontok

Dance STep

Dance STep

Magas intenzitású, táncos és szórakoztató jellegű koreografált óra.
Időpontok

Cardio Gymstick

Cardio Gymstick

A kardió részt, melyet egyszerű boxos elemek ötvözik,váltja a gymstickkel végzett összetett izom gyakorlatok.
Időpontok

Fitfight

Fitfight

Küzdősport alapokra épített fitness irányzat, ahol a az ütések mellet a különleges rúgások és erősítő elemek is megjelenek.
Időpontok

Funkcionális köredzés

Funkcionális Köredzés

Összetett, változatos feladatokkkal dúsított óra, melyeket meghatározott ideig kell elvégeznünk az edzés során, amelyekben számos eszközt használunk.
Időpontok

tabata

Tabata

Magas intenzitású edzésforma, amely alatt rövid intervallumokban edzünk szünetekkel. A tabata edzés kiváló edzésforma mindenki számára, hiszen nem csak az egyik legjobb zsírégető edzésforma, hanem mellette állóképességet fejleszt és izmot is épít a feladatoknak köszönhetően.
Időpontok