Röviden, egy zenés, - csoportos, - kerékpáros, - aerob edzésről van szó.

Az edzés módszer tartalmaz – a lábak edzésén kívül - a felsőtestet átdolgozó gyakorlatokat is, a teljes testet átmozgatja (total body edzés). 

A zenének fontos szerep jut edzés egésze alatt, a zene ritmusa határozza meg a gyakorlatok jellegét. Az óra alatt megtanuljuk irányítani a légzésünket, - testünket és lelkünket. Tökéletes kikapcsolódást nyújt, lendületes, magas kalória felhasználású kardió edzés.

Ha rendszeresen végezzük (heti 2-3 alkalommal)

- gazdaságosabb lesz szívműködésünk,

- alacsonyabb nyugalmi pulzusunk,

- gyorsabb lesz a pulzusmegnyugvásunk,

- rugalmasabb érrendszerre tehetünk szert, 

- nő a vérünk oxigén felvevő képessége,

- javul az állóképességünk, és az általános közérzetünk,

- csökkentjük a stresszt,- és a depresszió tüneteit,

- biztosítjuk a testsúly kontrollt, - megfelelő étkezés mellett súlycsökkenést.

Amit hozz magaddal edzésre: legalább fél liter víz, és egy törölköző. Előtte 2 órával egyél valami könnyűt. 

Várunk szeretettel!