Spinracing

Röviden, egy zenés, – csoportos, – kerékpáros, – aerob edzésről van szó.

Az edzés módszer tartalmaz – a lábak edzésén kívül – a felsőtestet átdolgozó gyakorlatokat is, a teljes testet átmozgatja (total body edzés). 

A zenének fontos szerep jut edzés egésze alatt, a zene ritmusa határozza meg a gyakorlatok jellegét. Az óra alatt megtanuljuk irányítani a légzésünket, – testünket és lelkünket. Tökéletes kikapcsolódást nyújt, lendületes, magas kalória felhasználású kardió edzés.

Ha rendszeresen végezzük (heti 2-3 alkalommal)

– gazdaságosabb lesz szívműködésünk,

– alacsonyabb nyugalmi pulzusunk,

– gyorsabb lesz a pulzusmegnyugvásunk,

– rugalmasabb érrendszerre tehetünk szert, 

– nő a vérünk oxigén felvevő képessége,

– javul az állóképességünk, és az általános közérzetünk,

– csökkentjük a stresszt,- és a depresszió tüneteit,

– biztosítjuk a testsúly kontrollt, – megfelelő étkezés mellett súlycsökkenést.

Amit hozz magaddal edzésre: legalább fél liter víz, és egy törölköző. Előtte 2 órával egyél valami könnyűt. 

Várunk szeretettel!