Spine Up-gerinctréning

“Biztosan ismeritek azt a mondást, miszerint „annyi idős vagy, amennyi idős a gerinced”
/ J.H. Pilates/

Mi az gerinctréning?

Alapvetően a gerinc tartóizmaiért felelős izmokat dolgoztatjuk meg. A rövidült, vagy rövidülésre hajlamos izmokat nyújtjuk, a gyengült, vagy gyengülésre hajlamos izmokat erősítjük. A gerinc megtartásában nem csak a hátizmoknak van szerepe, sok más izom is részt vesz a munkában (váll,- has, – farizmok), így a gerinctréning egy igen komplex edzésmódszer.

Mi az, hogy preventív? 

Megelőzés. Az ülő,- számítógépes életmódból adódó gerincproblémák megelőzése, illetve a már kialakult, helytelen testtartásból adódó problémák megszüntetése a cél.

Mi az a SpineUP?

Az óra stílusa. A balettból és a jazztáncból vett elemekkel, áramló mozdulat/ gyakorlatsorokkal dolgoztatjuk meg testünket az óra első felében, majd a statikus coreizom erősítő gyakorlatoké lesz a főszerep, végül egy hosszabb nyújtással zárjuk az órát. Az óra egészében a gyakorlatokat loungezenére végezzük, így egyúttal harmóniába hozzuk a testünket a lelkünkkel. Tökéletes vasárnap délutáni program! J

Az órán mezítláb leszünk (így a lábfej izmait is meg tudjuk dolgoztatni és a cipőt sem kell cipelni J)

Az óra célja:

• a gerinctartó izmok erősítése

• a helyes tartás és a megfelelő testtudat felépítése, fejlesztése

• a gerinc élettani görbületeinek megtartása

• a gerincoszlop mozgásterjedelmének megtartása és növelése

• prevenció, a fájdalmak és a kóros elváltozások elkerülése

• a modern életmódból adódó fájdalmak, panaszok, hát,- derékfájás, rossz testtartás csökkentése, megszüntetése.

Kinek ajánljuk?

Ezt az edzéstípust kortól, nemtől, edzettségi szinttől függetlenül bárkinek ajánljuk.

Az óra időtartama 60 perc.

Az óra időpontja:
Vasárnap 18.00