Spine Up-gerinctréning

Biztosan ismeritek azt a mondást, miszerint „annyi idős vagy, amennyi idős a gerinced”

/J.H. Pilates/

  Mi az gerinctréning? Alapvetően a gerinc tartóizmaiért felelős izmokat dolgoztatjuk meg. A rövidült, vagy rövidülésre hajlamos izmokat nyújtjuk, a gyengült, vagy gyengülésre hajlamos izmokat erősítjük. A gerinc megtartásában nem csak a hátizmoknak van szerepe, sok más izom is részt vesz a munkában (váll,- has, - farizmok), így a gerinctréning egy igen komplex edzésmódszer. Mi az, hogy preventív? Megelőzés. Az ülő,- számítógépes életmódból adódó gerincproblémák megelőzése, illetve a már kialakult, helytelen testtartásból adódó problémák megszüntetése a cél. Mi az a SpineUP? Az óra stílusa. A balettból és a jazztáncból vett elemekkel, áramló mozdulat/ gyakorlatsorokkal dolgoztatjuk meg testünket az óra első felében, majd a statikus coreizom erősítő gyakorlatoké lesz a főszerep, végül egy hosszabb nyújtással zárjuk az órát. Az óra egészében a gyakorlatokat loungezenére végezzük, így egyúttal harmóniába hozzuk a testünket a lelkünkkel. Tökéletes vasárnap délutáni program! J Az órán mezítláb leszünk (így a lábfej izmait is meg tudjuk dolgoztatni és a cipőt sem kell cipelni J) Az óra célja:
a gerinctartó izmok erősítése
a helyes tartás és a megfelelő testtudat felépítése, fejlesztése
a gerinc élettani görbületeinek megtartása
a gerincoszlop mozgásterjedelmének megtartása és növelése
prevenció, a fájdalmak és a kóros elváltozások elkerülése
a modern életmódból adódó fájdalmak, panaszok, hát,- derékfájás, rossz testtartás csökkentése, megszüntetése.
Kinek ajánljuk? Ezt az edzéstípust kortól, nemtől, edzettségi szinttől függetlenül bárkinek ajánlom. Szeretettel várunk mindenkit csütörtökön 19:00,vasárnap 18:00!