BodyPump

A BodyPump olyan edzésforma, amely nagy ismétlésszámú súlyzós edzésre és az aerobikra épül.

Tonizálja, és szabályozza a tested, az egyik leghatékonyabb módja az alakformálásnak és a felesleges kilók eltüntetésének, mindezt rekordidő alatt! Olyan edzéstípus, amely nők és férfiak számára egyaránt ajánlott.

A dinamikus zene és a koreográfia élvezetessé teszi az edzést.

Az edzés menete
Az edzés során súlytárcsákat használunk.
1. Bemelegítés
Az izmok bemelegítéséhez mindíg könnyű súlyokkal kezdd az edzést!
2. Lábak, mellkas, hát
Ezeknek a területeknek a formálásához nyugodtan választhatsz nehezebb súlyokat.
3. Tricepsz, bicepsz és vállak
Kezdetben könnyű súlyokkal dolgozz, később fokozatosan térj át a nehezebb súlyokra!
4. Hasizom
A mélyebb izmokat dolgoztatjuk.
5. Levezetés
A kemény edzés után jól esik az izmok kinyújtása. Ezáltal növelheted tested rugalmasságát és elkerülheted az izomlázat és a sérüléseket!

Tippek

Abban az esetben, ha nem végzel súlyzós
edzést, könnyebb súlyokkal kezdj! Néhány óra után már érezni fogod mi a számodra legmegfelelőbb súlyt, ha mégsem, kérd az edző tanácsát!
Maximum heti 2-3 edzést ajánlunk. A szervezetednek szüksége van a pihenésre, így hagyj ki egy napot az edzések között!

Milyen eredményeket hozhat számodra a BODYPUMP edzés?


• Edzésenként 600 kalóriát égethetsz
• Formásodhatsz, szálkásodhatsz
• feszes, látványos, de nem megnövekedett izomzatot eredményez
• Javíthatod a fittséged
• Erősítheted az önbizalmad